Vytlačiť

Prečítajte nejakú knihu alebo si zapnite televízor, ale nie, teraz vážne. V prípade, že sa nemôžete pripojiť na internet, je potrebné najprv skontrolovať pár vecí.

  1. V 90 % prípadov stačí, ak vonkajšiu anténu, optický prevodník alebo wifi router reštartujete, tzn. vytiahnete na chvíľu (asi minútu) napájací adaptér zo zásuvky a znova ho zapnete. V žiadnom prípade nestláčajte tlačidlo RESET. Skúste vypnúť a zapnúť aj Váš počítač.

  1. Ak to nepomôže, skontrolujte všetky dostupné káble od antény až po Váš počítač, či sú nepoškodené a poriadne zasunuté (je vhodné pozrieť si správne zapojenie káblov hneď pri montáži).
    Pri wifi routri býva tzv. PoE adaptér. Kábel od vonkajšej jednotky je potrebné zapojiť do portu označeného ako „POE“, prípadne „Data+Power“, kábel vedúci do wifi routra patrí do portu označeného „LAN“. Do PoE adaptéra sa pripája ešte okrúhly napájací adaptér 24V. 

    V prípade pripojenia cez wifi (smartphone, notebook, tablet), skontrolujte, či je wifi na Vašom zariadení zapnuté a či ste k svojej domácej sieti pripojený.

  1. Ak Internet ani po všetkých doterajších kontrolách nefunguje, skúste použiť na prehliadanie internetu iný prehliadač (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge).

  1. V prípade, že internet nefunguje ani v inom prehliadači, zavolajte nám ihneď na naše telefónne čísla: 0918 326 204, 0911 65 64 69 alebo 0696 850 169. (Platí pre našich zákazníkov v bardejovskom okrese.) Zbytočne prosím dlhšie nečakajte, samo sa to cez noc určite neopraví.

Tipy:

 

Prajeme veľa presurfovaných megabajtov bez poruchy!